Vecka 23 - Mer en halvägs

Robin skriver...

Hej va det går! känns som att veckorna springer iväg och magen bara växer o växer. Camilla börjar även gå mer & mer som en pingvin (haha, skämtar lite). Och nu måste jag även skryta lite med, jag har äntligen har gjort det! Äntligen har jag "tagit tummen ur röven" och skaffat mig KÖRKORT! Jag är så himla stolt över mig själv, nu kan jag verkligen köra Camilla till BB. Vilken frihet det är!! Så nu kan jag stryka detta på min "att göra - lista".
I fredags va vi för första gången hos våran nya barnmorska Helena här i Kungsbacka. Hon verkade verkligen vara en jättego människa, så de va jätte kul att gå dit. Denna gången fick vi också lyssna på hjärtljudet från magen. Hon kallade lille Kevin för "Busfrö" eftersom han sparkade en massa när vi skulle lyssna på hjärtljudet.



Så här ser det ut i magen vecka 23

Kommentarer
Postat av: Anki

Sådan far sådan son....

2011-09-26 @ 12:10:33
URL: http://tankesymfoni.blogspot.com
Postat av: Sofia

Är verkligen kul att du tagit ditt körkort och höra hur det går framåt med bebisen och allt. Glad för er. Kramar.

2011-09-26 @ 12:20:21
Postat av: Anna

Ännu en gång grattis till körkortet Robin ,kul att

höra att Kevin busar på inne i magen.

2011-09-26 @ 13:30:26
Postat av: Benny

Du börjar bli vuxen Robin ;)

Grattis till körkortet.

2011-09-26 @ 19:33:36
URL: http://heliflyg.blogg.se/
Postat av: Annika

Grattis än en gång till körkortet =) Kul att få höra hur det går med lille Kevin i magen =)

2011-09-26 @ 22:07:09
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/
Postat av: Elina

Robin det går bra nu!! =)

Glad för din/eran skull!

2011-09-27 @ 12:37:23
Postat av: veronica

Grattis till körkortet igen! :D

Roligt att höra att det är bra med det lilla busfröt ;)

2011-09-27 @ 14:49:26
URL: http://veronicatafjord.blogg.se/
Postat av: Gunnel L

Klart att du fick ditt KÖRKORT när lille Kevin låg i magen och höll tummarna allt vad han förmådde. DEN killen blir det något extra av, var SÄKER på det.(hejja Kevin bra gjort) O.K ett grattis till körkortet, måste även den blivande pappan få, eller hur Kevin ?

...och varm kram från Gunnel

2011-09-27 @ 20:32:24
Postat av: Pernilla

Ni uppdaterar er väldigt sällan. Skriv mer om vad ni gör, det kan ju faktiskt vara så att er unge vill ta del av vad ni gjorde innan han föddes.

2011-09-28 @ 18:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0